fredag 8 april 2011

Kontorsdelen har vi satt i hörnet av vårat vardagsrum. Här har vi nog aldrig suttit, men tycker ändå det passar in bra. Och när jag köper min nya dator så lär det bli lite mera tid där. Bordet har vi gjort så att vi köpt en bordsskiva och sedan en mindre skiva som vi skruvat upp på väggen. Den större bordskivan står på två ben och sedan en benbock, där en trälåda får stå på som magasinförvaring. Ramarna är gamla ramar jag hittat och målat om i vitt & grått, inspirationen hittade jag från en utgåva av "Sköna Hem". Anslagstavlan har jag gjort själv genom att slå ihop lister till en ram, slå på hönsnät bakom och sätta in krokar i alla hörn och i mitten på listen. Konservburk & oljelampa från Granit. Tanken är att grenen ska vila inuti två större hyllstöd, men tyvärr så var de slut vid sista IKEA trippen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar