söndag 10 april 2011

Helgerna går fort

Denna helg som alla andra bara rusar iväg. Igår var jag & sambon på stan i Luleå hela dagen. Vi handlade lite till lägenheten som behövdes och jag köpte mig ett par nya jeans. Anledningen till att vi åkte var för att handla virke till vårat bord vi ska bygga till vardagsrummet. Tanken är att det ska stå "innanför" divanen, med bara utrymme för benen. Under kvällen hade jag & elsa bara en myskväll med filmen "Bröderna Karlsson" (hatar svenska filmer, men denna var rolig) & varsin B&J. Favoritsmakerna är: Half Baked, Phish Food och Chocolate Fudge Brownie. 

Idag under dagen har viktor jobbat så jag har passat på att pyssla här hemma, med rensning av både kläder och saker. Riktig vårstädning! Alla kläder ska ut på Tradera, håll utkik där! Ny garderob väntar denna sommar! Om en liten stund ska jag åka & hämta viktor för vi ska bygga bordet ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar