torsdag 25 november 2010

På önskelistan

En liten del av min önskelista innehåller 4 sådana konsoler från Ikea med hyllplan givetvis, dessa ska få vara på väggen där vi har våran "kontorsdel". Ska på jakt ut i skogen efter en fin och tjock gren som ska få bli vit och den ska sättas fast mellan 2 konsoler. En benbock vill jag också ha till våran skiva som skrivbord. Där ska det stoppas kuddar & plädar. Eller så samlar jag mina inrednings- & modetidningar där. Imorse kom kära pappa med julpynt till oss, så nu blir det till att pyssla! Tack mamma för lådan med pyssel och annat fint du gjort till oss! Blir lite bilder på det här snart. Ni hittar min mor på: www.livingbycathis.blogspot.com och även www.purecathis.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Det var en riktigt regäl goooodiebag, din far kom med!

    Kul, att du gillade och uppskattade grejerna! :)

    Love/ Mam

    SvaraRadera