onsdag 24 november 2010

Nya inköp till min & viktors lägenhet!

Resan till Stockholm i helgen resulterade i många nya inköp till lägenheten. Nya favorit butiken är Indiska som jag precis upptäckt har hur fin inredning som helst! Stor rekommendation. Inhandlade dessa muggar där, cirka 50:- kr / st. 2 stycken fick det bli till de kalla vinterkvällarna, där i ska det få vara varm choklad med grädde & marshmallows.

Hjärtat har min bästa mamma gjort till oss. Gjord av tjockare ståltråd. Fick sin plats på kryddhyllan.

På hyllan fick också denna ta plats, en gammal medicinburk som fyndades på Röda Korset för 5 kr. Brickan på soffbordet som vi köpte av Sofia är köpt på Jysk för under hundralappen. Där i fick stenarna från resan till Lefkas vara. Fyndades då vi snorklade runt de grekiska öarna i somras.

Det är min snälla och duktiga bror som hjälpt mig att få ordning på denna blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar