tisdag 18 januari 2011

en helg med hotell och allt lyx som hör till

Nog är det lyx att inte behöva ta bussen hem efter krogen, nog är det allt lyx att bara vakna upp och gå ner till supergod frukost. Lyxen i helgen fick Jenny stå för & Elite hotell där vi bodde natten mellan lördag till söndag. Mötte upp Jenny på dagen för incheckning ( vilket senare visade sig att vi bodde på 4evåningen där det tydligen spökar ) & inte förstod vi heller när folk påpekade fjärde våningen. Vi gick och tog en drink ( jag också en milkshake givetvis ) på Allstar, sen gjorde vi iordning oss för krogen & käkade på Waldorf. Sedan bar det av till Allstars igen där vi mötte upp Julia & Kajsa. Riktigt trevligt var det & på morgonen käkade vi frukost på hotellet. Gott! Söndagen spenderades hos mommo så julia fick ta farväl.

Nu närmar sig Thailand, saker jag kommit på att jag vill göra är:
  • lära mig vindsurfing
  • meditera
  • ligga i hängmattan hela dagen
  • snorkla
  • massage minst 1 gång / dag
Bara några få saker jag vill göra. Exakt en vecka kvar tills jag sitter på flyget och 13 timmar längre fram tills jag står i Bang Saeng.

1 kommentar: