måndag 20 december 2010

Helgen som varit..

.. bestod av familjemys då bror kom hem & luciashowen på brk som jag tog med mig två små flickor till. Nu har Johanna fått rida lite på Lina, som jag är sugen på att köpa. Och hon blev kär i henne också! Fixade plättar till flickorna innan de fick sätta sig på bussen hemåt mot Luleå igen. Riktigt mysigt hade vi det på läktaren med lussebullar & varm choklad. Idag lyckades jag med att köra ner i diket. Vet inte hur, men det hände iallafall. Tur som var kom en jobbarkompis och drog loss mig. Tack för den.

Nu närmar sig julen och det är bara en julklapp kvar att fixa. Det är viktors!


1 kommentar:

  1. Det var en intensiv helg -
    Spännande med hästköp.

    Visst går det bra att låna bild och länka - du har en jättefin blogg :-)

    Kram Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera